SG101 on the Web

Follow SurfGuitar101 on Twitter

Photo of the Day
Shoutbox

mom_surfing: i put some surf christmas holiday music in our local radio station library today, so we'll be rockin' with LSJ, the ventures, frankie lee sprague and the blue hawaiians.
14 days ago

bigtikidude: as much as I like xmas surf music, I have to wait till after thanksgiving to listen to it, otherwise I burn out to early.
12 days ago

Emilien03: New Mac user here!
8 days ago

SixStringSurfer: Well darn, I wrote Gerry McGee on facebook, never heard back from him. Oh well, I knew it was a long shot. Sigh
8 days ago

Emilien03: New Moon!
6 days ago

mom_surfing: yeah jeff, our station isn't starting christmas music until the 12th and only twice an hour from many different artists.
3 days ago

dragonfly: Retirement is great! Happy Thanksgiving to all you wonderful turkeys out there! Love Linda xo LOL
2 days ago

bigtikidude: line up for winter surf fest announced, http://surfg...
2 days ago

Pyronauts: happy Tanks-Kicking!
1 day ago

bigtikidude: Yes, thanks for reminding us about Tanks Kicking Paul.
16 hours ago

Please login or register to shout.

IRC Status
  • Frus

Join them in the #ShallowEnd!

Need help getting started?

Current Polls

No polls at this time. Check out our past polls.

Current Contests

No contests at this time. Check out our past contests.

Donations

Help us meet our monthly goal:

100%

100%

Donate Now

Cake November Birthdays Cake
SG101 MP3 Comps
Top 101 Banner

SurfGuitar101 Forums » Surf Music General Discussion »

Permalink Back to regular shows on Radio Free Bakersfield, last page for current playlists

New Topic
Goto Page: Previous 1 2 3 4 5107 108 Next

bigtikidude
Whorehay
what about once every other month?

Depends...if 50 people on this board will post "Shut the fuck up Whorehay! We want Big Tiki Dude to host Radio Free Bakersfield!", I'll consider it. Suicide LMAO

Radio Free Bakersfield--60 Minutes of TWANG, CRUNCH, OOMPH.
http://radiofreebakersfield.com
http://www.facebook.com/pages/Radio-Free-Bakersfield/172410279636
http://www.sandiegojoe.com/rfb.htm

Hey Jeff......

Very cool podcast....you did a good job.

e

Jeff,

I loved your podcast! Great choices, not a stinker in the bunch. You should do this more often.......

Thumbs Up

www.surfintheeye.com

Man, so many kudos, BTD, even from Eddie himself! Guess you just GOTTA do it now! Smile

The Surfside IV can't wait to come out your way again. Let us know when you wanna get another big shindig goin' and we'll try and make the short trek out there from the hot hot hot sun in AZ.

Matt tha Kat

Matt "tha Kat" Lentz
Otto and the Ottomans: 2014-
The Coconauts surf band: 2009-2014
www.theamazingcoconauts.com
Group Captain and the Mandrakes 2013
http://www.gcmband.com/
The Surfside IV: 2002-2005, 2008-2009
the Del-Vamps: 1992-1999, 2006-2007
http://www.dblcrown.com/delvamps.html

WhorehayRFB

bigtikidude
Whorehay
what about once every other month?

Depends...if 50 people on this board will post "Shut the fuck up Whorehay! We want Big Tiki Dude to host Radio Free Bakersfield!", I'll consider it. Suicide LMAO

count me as 1 - only 49 more to go.

Good job BTD - you're a pretty good DJ, for a longhair.....

"You can't tell where you're going if you don't know where you've been"

Cool, I got one! Suicide Suicide

I was thinking every 6 months, but if we do it every 3, it can be BTD's Surf Quarterly Soiree or something.

Radio Free Bakersfield--60 Minutes of TWANG, CRUNCH, OOMPH.
http://radiofreebakersfield.com
http://www.facebook.com/pages/Radio-Free-Bakersfield/172410279636
http://www.sandiegojoe.com/rfb.htm

Whorehay, if at all possible, you've got to try and get Jeff in there at some semi-regular slot!! The public demands it Rock

Ryan
The Secret Samurai Website
The Secret Samurai on Facebook

Damn jeff that shit was bangin, great song list . Only one band missing ...hmmmm

The Intro with Slim Pickins was a riot.

Ruhar
Whorehay, if at all possible, you've got to try and get Jeff in there at some semi-regular slot!! The public demands it Rock

Agree

www.theverbtones.iwarp.com
www.facebook.com/pages/The-Verbtones/64436944255

Thanks Everybody

Jeff(bigtikidude)

This is the 1st podcast I ever listened to. I really enjoyed it, thanks!

BTD will get a semi-irregular slot if he behaves himself & continues to bring beer over when he does the show.

Radio Free Bakersfield--60 Minutes of TWANG, CRUNCH, OOMPH.
http://radiofreebakersfield.com
http://www.facebook.com/pages/Radio-Free-Bakersfield/172410279636
http://www.sandiegojoe.com/rfb.htm

Hey isn't there a new pod cast for this week?
link please?

Jeff(bigtikidude)

Yeah, but it's not all surf. In fact, I think it's surf-free.

http://radiofreebakersfield.com/shows/rfb94.mp3

Also, RFB changed servers recently, so if anyone still wants to download BTD's show from last week, go here:

http://radiofreebakersfield.com/shows/rfb93.mp3

Finally, there are two other RFBs that are all surf:

http://radiofreebakersfield.com/shows/rfb21.mp3

http://radiofreebakersfield.com/shows/rfb86.mp3

Radio Free Bakersfield--60 Minutes of TWANG, CRUNCH, OOMPH.
http://radiofreebakersfield.com
http://www.facebook.com/pages/Radio-Free-Bakersfield/172410279636
http://www.sandiegojoe.com/rfb.htm

thank you sir.
Wink

Jeff(bigtikidude)

WhorehayRFB
Yeah, but it's not all surf. In fact, I think it's surf-free.

Trying to tell us something Whorehay? Wink

Ryan
The Secret Samurai Website
The Secret Samurai on Facebook

Ruhar
Trying to tell us something Whorehay? Wink

Naw, I just try to mix it up. Stir the Pot

Radio Free Bakersfield--60 Minutes of TWANG, CRUNCH, OOMPH.
http://radiofreebakersfield.com
http://www.facebook.com/pages/Radio-Free-Bakersfield/172410279636
http://www.sandiegojoe.com/rfb.htm

1loudbass
Damn jeff that shit was bangin, great song list . Only one band missing ...hmmmm

Which one? I want to make sure sure we miss them every time. Duh Duh Duh Duh Duh Duh Duh Duh Duh Duh Duh Duh Duh Duh Duh Duh Duh Duh Duh Duh Duh Duh Duh Duh Duh

Radio Free Bakersfield--60 Minutes of TWANG, CRUNCH, OOMPH.
http://radiofreebakersfield.com
http://www.facebook.com/pages/Radio-Free-Bakersfield/172410279636
http://www.sandiegojoe.com/rfb.htm

Goto Page: Previous 1 2 3 4 5107 108 Next
Top